laupäev, 17. juuni 2017

Järjejutt Ingrid ja Epp, III osa


Epp (reipalt): Peebik, noh! Kõik rääkisid!

Ingrid (vaiksemalt, ringi vaadates, näppu suu juurde pannes): Tššš. Ehmatad rahva ära.

Epp (heatujuliselt): Aga sul oli ju see!

Ingrid (kulm kipras): Räägime parem sinu asjadest.

Epp (kulme kergitades): Millest?

Ingrid: No alustame kasvõi sellest Väljaotsast. Ja nendest, kes sul tema kõrval kõik olid.

Epp: No kes seal siis olid?

Ingrid (kavalalt): Eks sa ise tead paremini.

Epp: No ja sina tahad öelda, et Inno oli sul ainus või?

Ingrid: Loomulikult mitte!

Epp: No mis me siis räägime. Kuule, aga lõpetame selle jutu. Räägi parem, kas sul keegi on praegu. Ma kuulsin, et sul on keegi rikas austaja.

Ingrid (nina püsti ajades): No ja kui ongi, mis siis?!

Epp: Ma tahaks endale ka kedagi seesugust.

Ingrid: Mis sa loodad minu oma nüüd üle lüüa või? Looda sa! Mina sulle enda oma küll käest ei anna!

Epp: Aga on sul üldse keegi või? Igal pool käid üksi.

Ingrid: Mis üksi? Sa ei tea pooli asju!

Epp: Või sul polegi kedagi tegelikult?

Ingrid: On küll!

Epp: Räägi siis välja!

Ingrid: Ei räägi! Sulle ma ei räägi!

Epp: Aga räägi siis sellest Peebikust. Mis temaga juhtus?

Ingrid: Midagi ei juhtunud.

Epp (kavalalt): Aga ei juhtunud või?

Ingrid (kurjalt): Ei! Mis sa siis mõtlesid?

Epp (heatujuliselt). Kurjad keeled räägivad, et ...

Ingrid: Tššš. Tasem. (ringi vaadates) Kõik vaatavad.

Epp (samuti ringi vaadates): Siin polegi kedagi, kes vaataksid. Mis sa kardad või?

Ingrid: Ei karda. Aga ausõna. Midagi ei juhtunud.

Epp: Aga ta oli sul ju. Inno kõrvalt. Kõik rääkisid. Ainult Inno, see loll ei saanud midagi aru. Minu Jaan ei saanud ka midagi aru.

Ingrid: Sul oli see Kiur tema kõrvalt, ja siis Pullerits. Kas Võrno oli ka. Ma kuulsin, et tegite grupikat?

Epp (üllatunult): Ei, Võrnot ei olnud. Kust sa seda kuulsid? Aga sellega ma olen nõus, et need eesti mehed on lorud. Ühest jääb väheks.

Ingrid (julgemalt): Vot sellega ma olen küll nõus. Mitme peale saab ühe kokku.

Epp: Mina ütleks, et isegi nelja-viie peale. Või palju sul neid korraga oli?

Ingrid (punastades): Nii palju mul KORRAGA küll ei olnud!

Epp: No midagi sinnapoole. Ma ise käisin vahepeal kuuega. Ja siis tuli veel Justin otsa.

Ingrid: Vägevad eesti naised! Me peaks mingi klubi tegema.

Epp (naerdes): Jess! (lööb käsi kokku) See on hea mõte.

Ingrid: Kuule, võtaks nüüd ühed šampanjad. Ma teen välja.

Epp: Olgu!

Järgneb...

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Saa üle juba, tropp!
Iga selline kirjatükk Ingridist on lärakas tatti su kalli Irjakese näole ju, kuidas te ometi aru ei saa?

Irja ütles ...

Minu meelest on see mõnus huumor :)

Helen ütles ...

See on tõesti kõige mõnusam huumor ja stiilseim ilukirjandus, mis ma kunagi lugenud olen. Võiks täitsa raamatuna välja anda!

Anonüümne ütles ...

Te ju lausa kerjate uut saatuselööki. Kas pole teile veel kohale jõudnud, mida külvad, seda lõikad? MIna näiteks proovin igakord, kui kuulen, kellegi õnnetusest või saatuelöögist, olla parem inimene ja oma suhtumist ümbritsevasse veel paremaks muuta ja tänulik olla, et minu peres on hästi. Teie juba istute portsu otsas, aga ikka kütate edasi. Niikaua, kui te midagi ei kahetse, ei anna ka inimesed teile andeks ega ka abi. Sest abi antakse inimestele, kellest ei õhku sellist õelust ja lauslollust. Kas eksnaise peedistamine on hädavajalik? Tema teid ei loe ja kui loeksiki,siis ta naudiks seda, et teie majas eksisteerib ta igapäevaselt ja te ei saa kumbki kadedusest üle ega ümber. Muutused algavad pisiasjadest. Te ise arvate et olete ilusad ja head, aga suhtumine teistesse on ju siin väga hästi näha-sapp ja sitt. See ei näita teid ju sugugi väga heade inimestena. 3 ja 5 aastase lapse rinnaga toitmine ei tee ka veel kedagi heaks emaks, lapsed vajavad ka muud.

Anonüümne ütles ...

Helen, ega need lollid ju irooniast aru ei saa :D

Anonüümne ütles ...

Tuleb kohe kadestada Helenit, sest postitusest saab järeldada - tal on tõesti väga väga palju head ja stiilset kirjandust veel lugemata. Kogu see kraam on teda kusagil ootamas.

Helen ütles ...

Eee... Tundub, et ka mõni Anonüümne ei saa irooniast aru.

Irja ütles ...

Hullud ei saa tavaliselt irooniast aru, neil puudub huumorimeel, seepärast. See on teaduslikult tõestatud :)