laupäev, 7. oktoober 2017

Mõtteid seoses nende valimistega

Nendele valimistele mõeldes on sees hea tunne. Oleme teinud mitmeid lõbusaid videoid sellest, kuidas meie arvates Võru linnas asjad teisiti peaks olema. Tunnistan ausalt, et ka meil endil on neid tehes väga lõbus olnud, ja me kindlasti jätkame nende tegemist. Pääseme siis volikokku või mitte :) 

Oleme ka kirjutanud arvamusi ja kohtunud linnas väga paljude toredate inimestega. Eriti on meelde jäänused vestlused härra Hillar Punamäega ning tuliseid Facebooki diskussioonid härra Tõnu Mäestuga, kelle arvamusi ma alati huviga loen. 

On olnud ka halba. Olen pidanud kaitsma oma last solvangute eest, mille võimalikkust ma kunagi poleks uskunud. Olen seda teinud, sest iga ema kohus on oma last kaitsta. 

Halva ja alatusega on aga sedasi, et kui sa ise inimeseks jääd, siis see halb ei pääse sulle ligi. Tähtis on sellele mitte samaga vastata, sest nõnda laskud sa ründajaga samale tasemele ja oled pärast temaga võrdselt porine. Kõige targem on see lihtsalt enda küljest maha raputada ja uljal sammul edasi astuda. Sest tõdede tõde on ikkagi see, et häid inimesi on rohkem kui halbu - alati, igas maailma otsas. Ja nende heade Võru inimestega saabki loodetavasti pärast valimisi HEA ja UUE Võru üles ehitada. Mul on selle koha pealt samuti hea tunne sees. Et nii juhtubki. Et me saame endale hea ja uue Võru, kus sellised asjad, mis juhtusid nüüd, kampaania ajal, ei ole enam kunagi võimalikud. 

Nii et aitäh kõigile, kes meile on kaasa elanud, me anname endast teie heaks parima ja jääme ikka ja alati nendeks, kes oleme  Pildil Roosi sel suvel Tamula rannas.