laupäev, 10. veebruar 2018

Inno köök. Koha küüslauguga



Olen siin varem kiitnud turska, mida Inno teeb ohtra küüslauguga. Küüslauku lisamata on tursk   nimelt täiesti maitsetu ega kõlba kuskile. Aga häda on selles, et Eestis, vähemasti Võrus ei ole turska saada. Ainult jõulude ajal saab. Aga meie oleme suured kalasööjad ja eriti valge kala sööjad.

Täna tõi Inno koju kaks suurt koha ja tahtis nad kohe ahju panna. Mina olin alguses kahtlev, kuna mäletasin, kui maitsetu on koha ahjus küpsetatuna. Aga siis tuli mulle mõte, et miks mitte koha samuti küüslauguga teha. Inno oli kohe rõõmsalt päri ja ütles, et teeb ühe koha ahjus ja teise pannil koos küüslauguga. Nagu tursa.

Tulemuseks oli see, et kui minu pannikoha küüslauguga oli ülimaitsev, siis Inno ahjus tehtu oli endiselt maitsetu. Seda ei tahtnud süüa isegi Inno. Ta praadis ka oma ahjukala panni peal küüslauguga ära ja ütles pärast, et teeb edaspidi kõiki kalu küüslauguga. Isegi lõhet :).

Pildil Inno tehtud küüslauguga koha taldriku peal, valmis söömiseks :)