pühapäev, 1. aprill 2018

Kuidas Inno mulle kaheteistkümnendat korda (ja edukalt!) aprillinalja tegi


Ma ei tea, kuidas Innol see alati õnnestub! Täna hommikul tuli ta minu juurde ja ütles: „Tule ruttu, naabrinaine on paljalt väljas!” Mina muidugi vudisin kähku akna juurde ja tema sai siis jälle mulle rõõmsalt oma telefonist kuupäeva näidata ja võiduka näoga: „Aprill!” öelda.

Samas minul ei ole kunagi õnnestunud TALLE aprillinalja teha. Ja öeldakse veel, et luuletajad on head valetajad. Tuleb välja, et hoopis ajakirjanikud on :D Või on siis Innol lihtsalt selline nägu peas, et jääd alati uskuma :D

P.S. Kaheteistkümnendat korda seepärast, et sel aastal täitub meie kohtumisest 13 aastat, aga kuna me saime kokku mais (pildil kuu pärast kohtumist Rõuges), siis 2005. aastal Innol mulle aprillinalja teha ei õnnestunud :). :D